Stuur en ontvang zakelijke SMS berichten via de Cloud telefooncentrale van Ringmaster. Tot voor kort deelden medewerkers hun eigen mobiele nummer met prospecten, leveranciers, klanten… . Dit zorgt niet alleen voor inbreuk op hun privéleven, maar betekent eveneens dat u als zaakvoerder geen controle hebt over de communicatie met klanten.
Momenteel wordt deze feature bij onze klanten gebruikt voor o.a. volgende doeleinden:
Synchroniseer Microsoft 365 met uw Ringmaster telefooncentrale. Gebruikers kunnen naadloos in beide apps werken met gesynchroniseerde contactpersonen en kunnen geplande taken stroomlijnen. Agenda statussen worden automatisch bijgewerkt zodat iedereen betrokken blijft. U kunt rechtstreeks vanuit de Microsoft 365-interface bellen dankzij de Click2Call-functionaliteit.
Voeg WhatsApp toe aan uw telefooncentrale. Bied uw klanten meerdere communicatiekanalen aan via één centraal systeem voor oproepen, live chat, WhatsApp … De Ringmaster telefooncentrale maakt het mogelijk om uw zakelijke WhatsApp berichten rechtstreeks te verwerken via de Web Client, Desktop App en Smartphone Apps. Uw teamleden kunnen vragen van klanten beantwoorden, doorsturen en oplossen via één platform.
Koppel jouw CRM- of ERP-software met de telefonieomgeving door gebruik te maken van de telefooncentrale van Ringmaster (afhankelijk van het pakket). Met deze integratiemogelijkheden worden bijvoorbeeld bij binnenkomende gesprekken direct de juiste naam, nummers en klantgegevens getoond vanuit je CRM- of ERP-pakket. Deze functionaliteit maakt het mogelijk gepersonaliseerd de telefoon opnemen en maakt het zoeken naar de juiste klantgegevens verleden tijd. Klanttevredenheid neemt aanzienlijk toe zonder extra inspanning!
Koppel uw telefooncentrale aan uw mobiele toestellen. Een telefooncentrale bij Ringmaster in combinatie met een mobiel abonnement van Dstny maakt volledige integratie van vast & mobiel mogelijk. Hierdoor hebt u geen app nodig en belt u met uw mobiele telefoon zoals u gewoon bent maar tegelijk maakt u gebruik van alle functionaliteiten van de telefooncentrale.
De kerstperiode staat weer voor de deur. Wenst u dat uw klanten en leveranciers een persoonlijke kerstboodschap te horen krijgen en geïnformeerd worden wanneer uw terug bereikbaar is? Geen probleem. Wij assisteren u graag om een verlofboodschap actief te plaatsen op uw Cloud telefooncentrale.